Hodnocení Podfukáři (DVD)

Celkem hodnocení: 4 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:31.1.2016
Uživatel z e-shopu Eva S. | 31.1.2016 15:07

Uživatel z e-shopu Marcela G. | 23.4.2014 11:12

Věděla jsem, že bluray balení má vnitřní artwork, proto jsem tajně doufala, že bude i zde. Naštěstí mysleli i na nás DVDčkáře a byla jsem proto velmi mile překvapená. Průhledná plastová krabička, uvnitř se super obrázkem 4 hlavních kouzelníků. Se světly za nimi tak DVD vypadá velmi atraktivně. Palec hore. Disk je také polepen stejným obrázkem, jako na vnějším obalu. Více takových vymakaných DVD.

Když spustím DVD, tak obraz je perfektní. Film samotný mě maličko zklamal, obraz není tak kvalitní. Občas jakoby zrnitý uprostřed. Čekala jsem více v tomto ohledu. Formát obrazu 16:9.

Audio nabízí pro každého fanouška to co chce. Já preferuji originální verzi s českými titulkami. Ovšem tentokrát si pustím dabing a užiju si film bez čtení.

Audio komentář režiséra a producenta (pouze v angličtině), Podfukáři – odhalení, film o filmu (v originále s českými titulky), Stručná historie magie (v originále s českými titulky), Vystřižené scény (v originále s českými titulky). Spokojenost.

Tento film jsem musela mít ve své osobní filmotéce. Dlouho jsem se na něj těšila, takže si jej určitě znovu vychutnám v pohodlí domova. Magie a akčnost, to jsou charakteristiky tohoto filmu. Má spád, pořád se v něm něco děje. Dějový zvrat je velmi zajímavý a i když znáte pointu, je super se na film podívat znovu. Můžete si tak všímat různých náznaků a indicií, které se před tím zdály nevýznamné.

Logan | 12.10.2013 13:40

Před rokem se dali dohromady čtyři ilusionisté, aby předvedli nevětší show. Říkají si Čtyři jezdci a na základě pokynů od tajůplné osoby nejprve za přímého přenosu vykradou banku v Paříži. V New Orleans zase oberou bezskrupulózního milionáře. Vše nasvědčuje, že na poslední štaci konané v New Yorku předvedou své finální číslo. Svým konání ale na sebe samozřejmě upozornily i bezpečnostní orgány, a tak jim jde po krku nejen agent FBI s parťačkou z Interpolu, ale na paty se jim zavěsil i Thaddeus Bradley, bývalý kouzelník, který nyní vydělává majlant na odhalování triků svých bývalých kolegů.

Film Podfukáři režíroval Louis Leterrier (např. Kurýr 1 a 2, Utržený ze řetězu). Děj film běží zběsile kupředu, pořád se něco děje a předností filmu je, že je dobré ho vidět několikrát, kdy už budete znát závěrečnou pointu. Můžete si tak všímat různých náznaků a indicií, které se před tím zdály nevýznamné. Negativem je naopak značná překombinovanost a zbytečně doslovné a polopatické zpětné vysvětlovaní, a to nejen na konci, ale několikrát během filmu. Film se sice snaží tvářit, jako něco zásadnějšího a hlubšího, ale jde jen o dobře natočenou zábavnou podívanou. Nic víc, nic míň. Na rok 2015 je ohlášeno pokračování. No uvidíme...

DVD Podfukáři, vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Obraz je ostrý a vždy dokonale přehledný. Formát obrazu je 16:9 (2.35:1). Zvuk je čistý a hutný. Jazyk je v angličtině, češtině a maďarštině Dolby Digital 5.1. Film je mimo jiné podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící.

Na českém dabingu se podíleli: Jan Škvor - Jesse Eisenberg (J. Daniel Atlas), Pavel Rímský - Morgan Freeman (Thaddeus Bradley), Zdeněk Mahdal - Woody Harrelson (Merritt McKinney), Jitka Ježková - Mélanie Laurent (Alma Drayová), Jakub Saic - Mark Ruffalo (Dylan Rhodes), Jiří Plachý - Michael Caine (Arthur Tressler), Oldřich Hajlich - Dave Franco (Jack Wilder), Lucie Vondráčková - Isla Fisher (Henley Reevesová), Zbyšek Pantůček, Veronika Veselá, Terezie Taberyová, Pavel Vondrák, René Slováčková, Ivo Novák, Svatopluk Schuller, Petr Neskusil, Zbyšek Horák a další.

Zvuk: Jindřich Kravařík