Hodnocení 2 zbraně (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:11.2.2014
Logan | 11.2.2014 17:28

Obraz je ostrý, s plnými, sytými barvami. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1).

Zvuk je vcelku povedený a nemám k němu výhrady. Jazyk je mimo jiné v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen mimo jiné českými, slovenskými a anglickými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Lukáš Hlavica - Denzel Washington (Robert 'Bobby' Trench), Libor Hruška - Mark Wahlberg (Michael 'Stig' Stigman), Tereza Bebarová - Paula Patton (Deb), Jaromír Meduna - Edward James Olmos (Papi Greco), Jan Šťastný - Bill Paxton (Earl), Pavel Šrom - Robert John Burke (Jessup), Jan Maxián - James Marsden (kapitán Quince), Libor Terš - Fred Ward (Admiral Tuwey) + Edgar Arreola (Rudy), Ludvík Král - Michael Beasley (pohraničník), Tomáš Borůvka - Patrick Fischler (veterinář), Ladislav Cigánek - Bill Stinchcomb (pohraniční agent) + Robert Larriviere (bankovní manažer) + Kyle Russell Clements (Teemo), Jana Páleníčková - Ambyr Childers (Young) + Lindsey G. Smith (Gina Corrales), Petra Tišnovská - Azure Parsons, Ernesto Čekan - Derek Solorsano (Ferret Nose Julio) + Lucky Johnson (Tim Corrales) + Christopher Dempsey (pohraničník) a další.

Překlad: Jakub Racek
Úprava: Jana Dotlačilová
Zvuk: Martin Ženíšek
Režie: Alice Hurychová
Vyrobila: LS Productions Dabing v roce 2013

Bonusové materiály tvoří vynechané a prodloužené scény (pouze v angličtině bez českých titulků).

Komediální akční film režiséra Baltasara Kormákura má zajímavé herecké obsazení, kdy musím říct, že mě více bavil Mark Wahlberg než Denzel Washington, který chvílemi přehrával. Film má svižné tempo a několik přestřelek, kdy ta závěrečná, je sice mohutná, ale na můj vkus až moc „ujetá“. Filmu bohužel podráží nohy scénář, který vrší nelogičnosti a hloupé chování postav, což mu ubírá na působivosti. Navíc mi přišlo, že na sebe pár scén vůbec nenavazuje, jako by se stala nějaká chyba ve střižně. Celkově je to takový oddechový film, jedoucí v podžánru „buddy movies“. Má schopnost pobavit, ale nenadchne a brzy na něj zapomenete.

55 %