Hodnocení Kouzelníci (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:20.8.2013
Logan | 20.8.2013 14:49

Burt byl jako malý často šikanován. O to více se upnul k eskamotérství a čarování. Ještě na škole se spojil s podobně „šikanózně“ postiženým spolužákem Antonem a vytvořili kouzelnické duo. Jak šel čas duo Burt a Anton získalo na věhlasu a následně i milionovou zakázku v Las Vegas. Jak už to tak mezi dlouholetými partnery chodí, dojde i mezi nimi k roztržce a následnému rozpadu. Namyšlený Burt nedokáže sám kouzlit a propadá se na dno, kdy skončí jako bavič důchodců v domově s pečovatelskou službou. Snaží se sice odrazit ode dna, ale na jeho místo v záři reflektorů se již tlačí mladší a modernější kouzelníci typu Steve Graye, kteří kouzlí mezi lidmi na ulici, bez opulentního kostýmu. Aby se Burtovi podařilo znovu prorazit, musí od základu změnit show, spolknout svoje ego, odprosit Antona a na konkurzu nového lasvegaského hotelu porazit všechny ostatní konkurenty.

Snímek Kouzelníci stojí zejména na komice Steve Carella hrajícího Burta. K němu do party patří ještě Steve Buscemi jako Anton a krásná Olivia Wilde, jako asistentka Jane a kouzelnická legenda v důchodu představovaná hereckou legendou Alanem Arkinem. Proti nim stojí moderní kouzelník typu Chrise Angela či Davida Blaina, kterého si zahrál Jim Carrey. Vyloženě vtipných momentů je ve filmu pár. O něco více je momentů úsměvných. Jinak je to docela příjemný příběh o střetu dvou typů kouzelníků s ponaučením o lidské povaze navíc. Vzhledem k osazení to mohlo být lepší, ale také to mohlo dopadnout mnohem hůř.

DVD Kouzelníci vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Disk obsahuje pohodový anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými a anglickými titulky. Obraz je ostrý se sytými barvami a je ve formátu 16:9 (2.40:1).

Na českém dabingu se podíleli: Jan Šťastný - Steve Carell (Burt Wonderstone), Tereza Bebarová - Olivia Wilde (Jane), Radovan Vaculík - Steve Buscemi (Anton Marvelton), Jiří Plachý - Alan Arkin (Rance Holloway), Bohdan Tůma - Jim Carrey (Steve Gray), Ladislav Županič - James Gandolfini (Doug Munny), Jan Sucharda, Jindřich Žampa, Jakub Saic, Kateřina Velebová, Otto Rošetzký, Zbyšek Horák, Dana Pešková, Kateřina Petrová, Zdeněk Mahdal, Martin Zahálka, Vojtěch Hájek, Filip Švarc, Libor Terš, Kateřina Lojdová, Irena Máchová, Radek Hoppe, Viktorie Taberyová a další.

Dialogy a režie: Jiří Balcárek

- Nepovedené scény (v originále s českými titulky)

55 %