Hodnocení ACE VENTURA: Volání divočiny (DVD)

Celkem hodnocení: 4 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:15.2.2015
Uživatel z e-shopu Marcela P. | 15.2.2015 12:08

Uživatel z e-shopu krtkuvsen | 2.9.2014 12:59

Rankin Fitch | 5.9.2013 11:58

Sice bych tuhle pecku čekal už rovnou na BD, obzvlášť když teď celosvětově vychází, ale alespoň že to vyšlo takhle. Dabing, který zde oproti jiným filmům zcela vyjímečně preferuju, je ten původní z VHS. Co víc si přát... :-) Snad už jen to BD.

Logan | 31.8.2013 23:08

Ace Ventura, nejlepší zvířecí detektiv z Miami, je natolik zkroušený ze smrti mývala, že se uchýlil mezi mnichy do bezpečí kláštera. Z kláštera však po nějaké době odchází a práce ho zavane na Africký kontinent. Tentokrát musí nalézt posvátného bílého netopýra. Ace naváže přátelské vztahy s příslušníky domorodého kmene a vůbec si mezi vší tou exotickou faunou připadá jako ryba ve vodě. Dostane se také mezi domorodé kmeny, které v důsledku ztráty netopýra hrozí bojem a chřestí zbraněmi. Nezapomíná však na to, proč původně do Afriky přijel, a jak se jeho pátrání prohlubuje, důkazy a podezření ho oklikou zavádějí k člověkovi, který si ho původně najal a hlavně k jeho podnikatelským plánům.

Pokračování snímku Ace Ventura: Zvířecí detektiv bylo natočeno v roce 1995, tedy rok po úspěšném předchozím díle. Snímek nepřichází s ničím novým. Na film bylo evidentně více peněz, takže byl děj umístěn do Afriky. Jim Carrey stále hraje magora, který se samozřejmě pohubuje mezi normálními lidmi a využívá k tomu pohybového nadání a svého gumového těla i obličeje. Je to ale přece jen druhý díl a tak zvaný opakovaný vtip, takže hodnocení je logicky nižší.

DVD Ace Ventura: Volání divočiny vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Obraz je ve standardní DVD kvalitě, ze začátku se trochu klepe, jako se klepaly filmy na videokazetách. Formát obrazu je 16:9 (2.35:1). Zvuk je víceméně v pohodě a jde o anglický zvuk Dolby Digital 5.1 a plošší český zvuk Dolby Digital 2.0. Film je podpořen českými a anglickými titulky. Disk obsahuje níže uvedený český dabing z roku 1996, tedy stejný, který byl na videokazetách VHS v půjčovnách. Na disku nejsou žádné bonusové materiály.

Na českém dabingu se podíleli: Bohdan Tůma - Jim Carrey (Ace Ventura), Antonín Molčík - Ian McNeice (Fulton Greenwall), Jiří Klem, David Suchařípa, Pavel Šrom, Dana Černá, Radovan Vaculík, Jiří Valšuba, Ludvík Král, Bohuslav Kalva, Vladimír Fišer, Josef Carda, Jiří Kodeš, Jaroslav Someš, Jana Andresíková, Helena Brabcová, Jan Palouš a další.

Překlad: Kateřina Bryanová
Zvuk: Antonín Němec
Střih: Otakar Peukert