Hodnocení Pařmeni (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:8.9.2013
Logan | 8.9.2013 11:53

Mladý Londýňan, sirotek David potká na exotické dovolené mladou Australanku Miu a je z toho velká láska. Po čtrnácti dnech se rozhodnou, že se vezmou. David velkou zprávu oznámí svým třem kamarádům, jediné rodině, kterou má a během několika dnů odlétají do Austrálie. Kamarádi a zároveň svědci, chtějí, zorganizovat pořádnou rozlučku se svobodou, a tak se po cestě staví u dealera, pro pár gramů trávy. Omylem mu však odnesou plnou tašku koksu, což později způsobí na svatbě nemalý rozruch. David se mezi tím seznamuje s rodinou své nastávající. Ke svému překvapení zjišťuje, že otec je senátor a rodina patří mezi honoraci. Svatba by proběhla v pořádku a klidu, nebýt však Davidových kamarádů, kteří působí problémy, všude kam vkročí. David a Mia si tak mohou být jistí, že to bude den, na který opravdu nikdy nezapomenou a určitě nejen oni.

Snímek Pařmeni jede na vlně tzv. svatebních komedií. Sympatické na něj je zejména jeho anglo-australské zasazení, což ocení zejména diváci, kteří sledují filmy v originále. Film se sice nevyhýbá „fekálnímu“ humoru, ale dá se to v pohodě přežít. Pár opravdu vtipných momentů ve filmu je, ale zbytek je průměrný. Jako komedie film moc nefunguje, ale dá se na něj dívat, jako na obyčejný příběh o jedné svatbě.

DVD Pařmeni vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Obraz je povedený, ostrý, se sytými barvami. Formát obrazu je 16:9 (2.35:1). Zvuk je víceméně v pohodě, jen mi ze začátku přišlo, že se ze začátku v originálním znění rozjely postsynchrony. Jazyk je v angličtině, češtině a maďarštině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými, anglickými, maďarskými a chorvatskými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Petr Lněnička - Xavier Samuel (David), Martin Stránský - Kris Marshall (Tom), Martin Písařík - Kevin Bishop (Graham), Michal Jagelka - Tim Draxl (Luke), Jitka Ježková - Laura Brent (Mia), René Slováčková - Rebel Wilson (Daphne), Dagmar Čárová - Olivia Newton-John (Barbara), Vladimír Čech - Jonathan Biggins (Jim), Petr Rychlý - Steve Le Marquand (Ray), Kateřina Březinová - Elizabeth Debicki (Maureen), Milan Slepička, Ivan Jurka, Ota Jirák, Ladislav Cigánek, Ivana Korolová, Svatopluk Schuller, Václav Rašilov a další.

Překlad: Vladimír Fuksa
Zvuk: Jiří Peřina
Produkce: František Kolín