Audio také na vysoké úrovni. Blu-ray je jistě lepší, ale při přehrávání DVD n Blu-ray přehrávači je rozdíl. minimální.

Bonusy - klasika. Záběry z natáčení, rozhovory, fotogalerie. Co víc dodat. Někdy se ani na bonusy nedívám.

Film jak děj, triky , zvuk, herecké obsazení atd. na vysoké úrovni. Stojí zato mít tento film ve videotéce.

Logan | 2.3.2014 14:39

Obraz je v pořádku. Nevšiml jsem si žádných zásadnějších vad. Formát obrazu je 16:9 (2,40:1).

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je mimo jiné v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen mimo jiné českými, slovenskými a anglickými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Michal Holán - Seth Rogen (Seth Rogen), Vojtěch Hájek - Jay Baruchel (Jay Baruchel), Filip Čapka - James Franco (James Franco), Bohdan Tůma - Craig Robinson (Craig Robinson), Radek Kuchař - Jonah Hill (Jonah Hill), Otakar Brousek ml. - Danny McBride (Danny McBride), René Slováčková - Rihanna (Rihanna), Libor Hruška - Jason Segel (Jason Segel) + Brian Huskey (muž pokoušející se dostat do domu) + Travers Mackel (moderátor) + Douglas M. Griffin, Radek Hoppe - Paul Rudd (Paul Rudd) + Jason Cox (paparazzo na letišti) + Channing Tatum (Channing Tatum), Jitka Moučková - Emma Watson (Emma Watson), Nikola Votočková - Mindy Kaling (Mindy Kaling) + Lauren Graham, Petr Burian - Christopher Mintz-Plasse (Christopher Mintz-Plasse), Radek Škvor - Michael Cera (Michael Cera), Oldřich Hajlich - Kevin Hart (Kevin Hart), Zuzana Skalická - Randy Rousseau (moderátorka Randy Rousseau) + Carol Sutton (prodavačka), Václav Knop a další.

Překlad: Petr Putna
Dialogy a režie: Václav Knop
Vyrobila: LS Productions dabing 2013