Hodnocení Sezóna zabíjení (DVD)

Celkem hodnocení: 2 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:14.2.2014
Uživatel z e-shopu Ilona S. | 14.2.2014 18:30

Logan | 6.12.2013 18:22

Emil Kovac, bývalý voják z války v Jugoslávii se po osmnácti letech dostane k dokumentům, které he zavedou k jinému veteránovi téhož konfliktu. Američan Benjamin Ford je již v důchodu a žije na lovecké chatě uprostřed lesů. Jednoho odpoledně potká poblíž chaty právě Kovác a netuše nic zlého, pozve ho k sobě na večeři. Muži se opijí a druhý den společně vyrazí na lov jelena. V ten okamžik Kovac vysvětlí Fordovi důvod svojí přítomnosti, a sice pomsta za popravy provedené v Bosně. Rozjíždí se hon na kočku a myš, přičemž role se během dvou dnů několikrát vymění. Ford je sice zkušený voják a zálesák, není však jasné, jak dlouho se vydrží bránit mladšímu, odhodlanému protivníkovi.

Snímek Sezóna zabíjení má štěstí v kvalitním hereckém obsazení v podobě Roberta De Niro a Johna Travolty, kdy druhý jmenovaný celý film mluví s přesným jugoslávským přízvukem. Kromě výše jmenovaných ve filmu vlastně jsou již jen hodně vedlejší role, které ani není potřeba zmiňovat. Zápletka filmu je přímočará, ale hlavní motiv pomsty se odhaluje postupně. Zvraty v „lovu“ jsou nejprve zábavné, ale čím je jich víc, stávají se spíše směšnými. Také některé momenty jsou až moc neuvěřitelné, a to včetně vyloženě ujetého konce. Přesto musím říct, že film má svoje jisté kouzlo a nemohu ho úplně zatratit.

DVD Sezóna zabíjení vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Obraz je čistý, v několika momentech až křišťálově ostrý. Jindy však už méně. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1). Zvuku je v pořádku a nemám k němu výhrad. Jazyk je v angličtině, češtině a maďarštině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen mimo jiné českými titulky a českými titulky pro neslyšící. Na disku nejsou žádné bonusy.

Na českém dabingu se podíleli: Jaromír Meduna - Robert De Niro (Benjamin Ford), Pavel Trávníček - John Travolta (Emil Kovac), Jan Maxián - Milo Ventimiglia (Chris Ford), Veronika Mudrová - Elizabeth Olin (Sarah Fordová), Jakub Saic a další.

Zvuk: Josef Mašek, Matěj Večeřa

50 %