Hodnocení U KONCE SVĚTA (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:9.3.2014
Logan | 9.3.2014 16:15

Obraz je opravdu povedený. Je ostrý, se sytými barvami a přehledný i ve tmavých scénách, kterých je ve filmu dost. Formát obrazu je 16:9 (2,35:1).

Zvuk je bez problému, nevšiml jsem si nějakých zásadních problémů. Jazyk je mimo jiné v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen mimo jiné českými a anglickými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Petr Rychlý - Simon Pegg (Gary King), Bohdan Tůma - Nick Frost (Andy Knightley), Filip Jančík - Paddy Considine (Steven Prince), Libor Hruška - Martin Freeman (Oliver Chamberlain), Tomáš Juřička - Eddie Marsan (Peter Page), Dana Černá - Rosamund Pike (Sam Chamberlainová), Nikola Votočková - Leo Thompson (Felicity), Petr Neskusil - James Granstrom (Adrian Keane), Pavel Šrom - Michael Smiley (reverend Green), Bohuslav Kalva - David Bradley (Basil), Zbyšek Horák, Jan Szymik, Radka Malá, Petr Burian, Libor Terš, Václav Knop a další.

Překlad: Martin Massaniec
Vedoucí výroby: Zdeněk Mahdal
Dialogy a Režie: Václav Knop

Film režiséra Edgara Wrighta, který zakončuje tzv. Cornetto trilogii (předchozí filmy jsou Soumrak mrtvých a Jednotka příliš rychlého nasazení). Snímek se pohybuje mezi vztahovým dramatem, komedií a sci-fi v duchu Invaze lupičů těl apod. Bohužel po humorné stránce jsem se moc nenasmál, což má na svědomí nižší hodnocení. Sci-fi linie se mi zdála povedenější a velmi mě překvapily stylově natočené akční scény a souboje. Herecké výkony jsou na úrovni. K filmu přesně sedne i hudební doprovod složený převážně z britského popu a rocku. Mám rád atmosféru anglických pubů a během sledování filmu jsem měl opravdu chuť na pivko. Doporučuji si jedno při filmu dopřát, možná ho pak více oceníte.

50 %