Hodnocení Jako malí kluci (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:10.11.2013
Logan | 10.11.2013 15:25

Hudebník Thomas se seznámí s milou Lolou. Seznámení a následný vztah ho vede k rozhodnutí, že opustí kariéru muzikanta a najde si serióznější zaměstnání. Ku příležitosti zasnoubení se však potká s Loliným otcem Gilbertem a ten mu zahození hudební kariéry nehodlá dovolit. Navíc bere mladšího muže pod svá křídla a společně se pouštějí do různých klukovských dobrodružství a blbnutí, což obnáší i kouření hašiše a zejména nevhodné chování na veřejnosti. Po čase však přijde nevyhnutelné vystřízlivění a oba muži si uvědomí, že čas klukovin již minul a je třeba se postavit opravdovému světu čelem.

Francouzský snímek Jako malí kluci režíroval Antony Marciano a dvě hlavní role si zahráli ve Francii velmi populární Alain Chabat a Max Boublil. Většina děje je tvořena více či méně vtipnými scénkami, které jsou vzájemně volně provázány s nezbytným poučením na závěr. Oba hlavní představitele jsou schopní vystavět vtipné situace, ale nohy jim podráží slabé režijní vedení a zejména scénář. Za normálních okolností by byl snímek vcelku příjemnou, i když průměrnou, francouzskou komedií. Pro mě osobně však největším problémem byla absence českých titulků, a jelikož francouzsky neumím, byl jsem nucen sledovat snímek s dabingem, což pro mě bylo utrpení, protože na dabované filmy koukám maximálně v televizi. Toto je hlavním důvodem mého nízkého hodnocení.

DVD Jako malí kluci vyšlo v České republice v distribuci společnosti JRK Kladno, s.r.o. Obraz je víceméně v pořádku. Je dostatečně čistý a ostrý. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1). Zvuk je ve standardní DVD kvalitě, takže také bez problému. Jazyk je ve francouzštině a češtině Dolby Digital 5.1. Film není podpořen žádnými titulky. Na disku nejsou žádné bonusové materiály.

Na českém dabingu se podíleli: Matouš Ruml - Max Boublil (Thomas), Vladislav Beneš - Alain Chabat (Gilbert), Lucie Vondráčková - Mélanie Bernier (Lola), Andrea Elsnerová - Sandrine Kiberlain (Suzanne), Martin Sobotka - Arié Elmaleh (Carl), Kateřina Lojdová - Elisa Sednaoui (Irene), Petr Štěpánek - François Dunoyer (Claude), Marek Libert - Alban Lenoir (Romain), Jan Škvor - Thomas Solivéres (Augustin), Pavel Šrom - Grégoire Bonnet (šéf Thomase), Jaroslav Kaňkovský - Jean-Philippe Puymartin (šéf Loly), Bohdan Tůma, Tomáš Borůvka, Ivo Novák, Zbyšek Pantůček, Petr Lněnička, Ernesto Čekan, Martina Kechnerová, Nikola Votočková, Viktorie Taberyová, Robin Pařík, Antonín Švejda a další.

Produkce: Zuzana Špeciánová
Překlad: Klára Hrotková
Dialogy: Alena Navrátilová