Hodnocení PHIL SPECTOR (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:20.1.2014
Logan | 20.1.2014 16:56

Obraz je standardní bez výraznějších vad, ale také není nějak excelentní. Formát obrazu je 16:9 (1.78:1).

Ke zvuku nemám žádné zásadní výhrady. Jazyk je mimo jiné v angličtině Dolby Digital 5.1 a češtině Dolby Digital 2.0. Film je podpořen mimo jiné českými a anglickými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Jiří Prager - Al Pacino (Phil Spector), Dana Syslová - Helen Mirren (Linda Kenney Badenová), Jaromír Meduna - Jeffrey Tambor (Bruce Cutler), Jiří Valšuba - Matt Malloy (Dr. Spitz), Zbyšek Pantůček - Dominic Hoffman (Brown), Stanislav Lehký - James Tolkan (soudce Fidler), Marek Libert - Philip Martin (James), Martin Zahálka - John Pirruccello (Nick Stavros), Dalibor Gondík - David Aaron Baker (Alan Jackson), Marek Holý - Chiwetel Ejiofor (Mock), Zuzana Ďurdinová, Michal Holán, Petra Hobzová, Lucie Kožinová, Kateřina Petrová, Martin Kubačák, Klára Kuklová, Filip Švarc, Jitka Moučková, Vanda Károlyi, Dalimil Klapka, Jana Mařasová, Pavel Šrom a další.

Překlad: Jiří Kobělka
Dialogy a zvuk: Martin Václavík
Produkce: Jana Trefná
Režie českého znění: Petr Pospíchal
Vyrobila: Společnost SDI Media pro HBO v roce 2013

- Film o filmu (anglicky s anglickými a španělskými titulky)

V luxusním domě úspěšného hudebního producenta Phila Spectora, který stál za slávou třeba The Beatles, Tiny Turner a noha dalších najdou policisté zastřelenou dívku, neúspěšnou herečku. Situace se zdá velmi jasná. Podle verze policie si na ní stárnoucí Spector chtěl násilím vynutit sex a zastřelil ji. On to však vehementně popírá a tvrdí, že se bez důvodu zastřelila sama. Advokátní tým hájící hudebního magnáta přibírá mezi sebe zkušenou obhájkyni Lindu Kenney Baden, která sice z počátku také nevěří v klientovu nevinu, ale časem se o jeho nevině přesvědčuje víc a víc.

Phil Spector je filmem z produkce HBO a je televizním snímkem v pravém slova smyslu. Žádné nákladné triky, pouze pár lokací a kvalitní herecké výkony. Film je inspirován skutečnými osobami a skutečným soudním procesem. Některé scény jsou zajímavé, zejména ty, které se až tak v podobných právnických a soudních dramatech neukazují. Mám na mysli např. testování cvičných výpovědí před falešnou porotou nebo tréninkové výslechy. Bohužel občas je také přítomna nuda a film nemá ani pořádné vyvrcholení. Celé to stojí především na hereckých výkonech Al Pacina v titulní roli a Helen Mirren jako jeho obhájkyně. Oba jsou tím hlavním důvodem, proč se na film podívat.

55 %