Uživatel z e-shopu Andrea D. | 22.6.2015 20:49

Nádherný

Logan | 5.11.2014 21:53

Obyčejný plastový obal.

Obraz je bez chyby. Je krásně ostrý, čistý a plný sytých barev. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1)

Zvuk je ve standardním DVD formátu. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Angelina Jolie (Zloba), Barbora Šedivá - Elle Fanning (Růženka), David Novotný - Sharlto Copley (král Stefan), Radek Škvor - Brenton Thwaites (princ Filip), Petr Lněnička - Sam Riley (Diaval), Jaroslava Brousková - Imelda Staunton (Střelka), Petra Hobzová - Lesley Manville (Žmolka), Anna Suchánková - Juno Temple (Plevelka), Klára Nováková - Ella Purnell (mladá Zlobilka), Jan Köhler - Jackson Bews (mladý Stefan), Lucie Juřičková - Janet McTeer (vypravěčka), Petr Pelzer - Kenneth Cranham (král Henry), Martina Šťastná - Miranda Richardson (královna Ulla), Radka Mako Krnínská, Rozálie Mako, Kristýna Leichtová, Jana Altmannová, Barbora Mošnová, Stanislav Lehký, Petr Veselý, Zdeněk Hess, Petr Gelnar, David Voráček, Tomáš Karger, Tomáš Měcháček a další.

Překlad: Vojtěch Kostiha
Produkce: Majda Holubcová, Adéla Bláhová
Zvuk: Guillermo Teillier
Dialogy a režie: Zdeněk Štěpán
Kreativní supervizor: Aleksandra Sadowska
Výsledný mix: Shepperton International
Producent české verze: Disney Character Voices International, Inc.
České znění vyrobilo Studio Virtual v roce 2014

Na disku nejsou žádné bonusy

Snímek Zloba je variací na pohádku o Šípkové Růžence, přičemž známá zápletka je velmi upozaděna a je zabalena do mýtického boje mezi mírumilovnými kouzelnými bytostmi a zákeřnými a hamižnými lidmi. Hlavní postavou tudíž není Růženka, ale královna víl, která se mstí za zradu muže, kterého milovala. Největší předností filmu je jeho vizuální podoba. Co záběr, to nádherný obraz jako vystřižený z libovolného fantasy světa. Bohužel právě na tomto stojí prvních 45 minut filmu, kdy se divák opájí trikovou krásou různých prostředí a všemožných skřítků a elfů. Dějově se však nic neděje, takže dospělejší divák může mít pocit ochuzení. Ne nudy, protože film je skutečně nádherně udělaný, ale obsah je až moc řídký. Toto je jakž takž zachráněno akčnějším finále. Herecky dominuje samozřejmě fyzicky upravená, přesto stále sexy Angelina Jolie v titulní roli. Výrazný výkon podává i představitel hlavního „záporáka“ Sharlto Copley se svým nezaměnitelným jihoafrickým přízvukem.

65 %

stano | 29.10.2014 21:04