Hodnocení LOVELACE: Pravdivá zpověď královny porna (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:21.3.2014
Logan | 21.3.2014 19:29

Tenká plastová krabička s papírovým rukávkem navíc. Obrázek na obalu není moc povedený, ve srovnání s obaly tohoto filmu ve světě.

Přišlo mi, že obraz je záměrně stylizován, aby vypadal dobově, zejména, co se barev týče. Formát obrazu je 16:9 (1,85:1).

Zvuk je v pořádku, bez problémů. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Jitka Ježková - Amanda Seyfried (Linda), Filip Jančík - Peter Sarsgaard (Chuck), Bohdan Tůma - Bobby Cannavale (Butchie Peranio), Tomáš Juřička - Hank Azaria (Gerry Damiano), Miluše Šplechtová - Sharon Stone (Dorothy Boremanová), Libor Hruška - Chris Noth (Anthony Romano), Michal Holán - Adam Brody (Harry Reems), Pavel Šrom - Eric Roberts (Nat Laurendi), Jana Páleníčková - Juno Temple (Patsy), Zbyšek Pantůček - Robert Patrick (John Boreman), Jakub Saic - James Franco (Hugh Hefner), Jaroslav Kaňkovský - Walter Cronkite (sám sebe), Bohuslav Kalva - Johnny Carson (sám sebe), Radka Malá - Sandy Martin (prodavačka), Svatopluk Schuller - Wes Bentley (Thomas), Radek Hoppe, Petr Burian, Jitka Moučková, Tereza Bebarová, Dana Černá, Jakub Nemčok a další.

Překlad a dialogy: Ivan Kotmel, Agentura K
Vyrobilo: Studio Soundwave v roce 2014

Film Lovelace popisuje několik životních úseků herečky, která hrála v legendárním americkém pornofilmu Hluboké hrdlo, který byl jako první promítán v normálních kinech a z Lindy udělal během chvíle národní celebritu. Natáčení Hlubokého hrdla se snímek věnuje jen z části. Zaměřuje se hlavně na vztah Lindy se svým násilnickým manželem a okrajově i na Lindino prozření a následné veřejné vystupování proti pornofilmům a násilí na ženách. Osobně jsem originální Hluboké hrdlo viděl a dokážu tak ocenit tu část filmu, která se věnuje jeho natáčení, zejména, co se týká lokací, namaskování herců apod. Linda během svého filmového období natočila více filmů, ale o tom se z tohoto snímku nedozvíme nic. Zbývající linie už mě moc nebraly, šlo v podstatě o klasický model zneužívané ženy a její snahu vyklouznout z manželova vlivu. Tradičně zbytečný podtitul Pravdivá zpověď porno královny, který snímku přidělil český distributor, je zavádějící a myslím, že spoustu diváků naláká na něco, co ve filmu nenajde, tedy porno (když pominu pár záběrů na pěkná prsa). Navíc se odvážím tvrdit, že stejně většina lidí v České republice o Hlubokém hrdle nikdy neslyšela, na rozdíl od Ameriky, takže pro běžného diváka jde v podstatě o normální drama o zneužité naivce. Herecké obsazení je podařené a Amanda Seyfried dostatečně přesvědčivá. Příjemná je i atmosféra 70. let, kterou se filmu podařilo navodit.

50 %