Skvělý film, skvělý zvuk, výborné akční scény, vynikající bonusy, ohlušující decibely také skvělé, zkrátka vynikající snímek. Výborné.

Chylajs | 19.11.2014 11:58

Logan | 1.11.2014 22:57

Plastový obal je navíc vložený do papírového rukávku.

Obraz je bez problémů. V akci je dostatečně přehledný i ostrý. Formát obrazu je 16:9 (2.35:1)

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Filip Jančík - Paul Walker (Damien Collier), Filip Švarc - David Belle (Lino Dupree), Martin Sobotka - RZA (Tremaine Alexander), Jiří Schwarz - Gouchy Boy (K2), Terezie Taberyová - Catalina Denis (Lola), Jana Páleníčková - Ayisha Issa (Rayzah), Pavel Vondra - Carlo Rota (Řek George), Marc-André Boulanger (T-Rex), Bohdan Tůma - Andreas Apergis (Tom Berringer), (titulky), Pavel Rímský - Richard Zeman (major Reno), Libor Terš - Robert Maillet (Yeti), Ryan Trudeau (Floyd), Joe Zanetti (technik), Tristan D. Lalla (zločinec), Petr Gelnar - Bruce Ramsay (starosta), Abdul Ayoola (sledovací policista), Simon Therrien (mladý voják), Bohuslav Kalva - Frank Fontaine (Damienův děda), Ladislav Cigánek - Chimwemwe Dave Miller (účetní), Bruce Dinsmore (obchodník), Svatopluk Schuller - Bradshaw Anderson (Roy), Jade Hassouné (Peter), Zdeněk Maryška - Ron Lea (poručík Mike), Danny Blanco-Hall (obchodník Bill), Kwasi Songui (velký Cecil), Victor Cornfoot (radniční kapitán), Jolana Smyčková - Carolina Bartczak (sestra Clara), Petr Burian - David McKeown (strážný ve vězení), Holden Wong (otec Čínské rodiny), Raphael Grosz-Harvey (radniční rekrut), Daniel Rchichev - Djibril Toure (kluk), Klára Sochorová - Kalinka Petrie (starostova asistentka), Petra Hanžlíková - Lexie Kendrick (novinářka), Ladislav Županič a další.

Překlad a dialogy: Ivan Kotmel - Agentura K
Vyrobilo: studio Soundwave pro 35mm v roce 2014

Jediným bonusem je trailer.

Snímek Doupě je až na maličkosti doslovným remake francouzského filmu z roku 2004 Okrsek 13. Jednu ze dvou hlavních rolích si v obou filmech dokonce zahrál stejný člověk, parkourista David Belle. Snímek je svižný, místy sice nelogický, ale přesto se na něj dobře dívá. Bohužel ve srovnání s původním snímkem prohrává na celé čáře. V původním filmu jsou lepší souboje, lepší choreografie i parkour je lepší. Důvodem je především, že postava, kterou zde hraje Paul Walker, v původním filmu hrál mnohem více pohybově nadaný Cyril Raffaelli. Doupě není špatný film. Rozhodně pobaví. Kdo však není zaníceným fanouškem Paula Walkera a viděl Okrsek 13, tomu toho nemá Doupě moc, co nabídnout.

60 %

stano | 29.10.2014 21:06