Hodnocení Pokrevní pouto (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:3.8.2014
Logan | 3.8.2014 12:58

Normální plastový obal.

Obraz je v pořádku, přesně odpovídá dobové stylizaci. Je dostatečně ostrý i čistý. Formát obrazu je 16:9.

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Zdeněk Podhůrský - Clive Owen (Chris), Filip Jančík - Billy Crudup (Frank), René Slováčková - Zoe Saldana (Vanessa), Pavel Rímský - James Caan (Leon), Petr Burian - Matthias Schoenaerts (Scarfo), Klára Sochorová - Mila Kunis (Natalie), Kateřina Peřinová - Marion Cotillard (Monica), Bohdan Tůma - Domenick Lombardozzi (Mike), Veronika Mudrová - Lili Taylor (Marie), Pavel Vondra - Noah Emmerich (Connellan), Ladislav Cigánek - Griffin Dunne (McNally), Jakub Saic, Terezie Taberyová, Jan Škvor, Zdeněk Maryška, Zuzana Slavíková, Jakub Nemčok, Anna Nemčoková, David Štěpán, Oldřich Hajlich, Vojtěch Hájek, Filip Čáp, Zuzana Schulzová, Filip Švarc, Ivo Novák, Pavel Vondrák a další.

Překlad: Martin Massaniec
Dialogy: Zlata Částková
Zvuk: Josef Mašek
Finální mix: Matěj Večeřa
Režie: Veronika Veselá
Vyrobila: Tvůrčí skupina Markéty Kratochvílové, studio Budíkov pro Magic Box 2014.

Vztahová gangsterka natočená v New Yorku francouzským režisérem. Příběh se odehrává v 70. letech, čemuž odpovídá pěkná vizuální stylizace a perfektní soundtrack. Ze začátku se děj rozebíhá pomaleji, ale s přibývajícími minutami a s tím, jak divák proniká postavám pod kůži, se film stává zajímavějším. Těch pár akčnějších scén je natočeno přehledně a realisticky, ale na nich snímek nestojí. Důležité je vykreslení vztahu mezi dvěma bratry, poldou a gangsterem, a v druhém plánu pak s dalšími postavami. Škoda, že je zbytečně přestřelená stopáž. Prostříhat film tak o 20 minut by tempu prospělo. Bonusem ale zase je kvalitní herecké obsazení.

70 %