djfilcek | 3.8.2015 22:33

koupeno jako darek

Logan | 7.3.2015 22:40

Obyčejný plastový obal.

Obraz je v pořádku, nevšiml jsem si žádných kazů či vad. Formát obrazu je 16:9 (2,40:1)

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je mimo jiné v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen mimo jiné českými titulky.
Na českém dabingu se podíleli: Filip Jančík - Robert Downey Jr. (Hank Palmer), Jiří Štěpnička - Robert Duvall (soudce Palmer), Miriam Chytilová - Vera Farmiga (Samantha Powellová), Zdeněk Mahdal - Billy Bob Thornton (prokurátor Dickham), Pavel Vondra - Vincent D'Onofrio (Glen Palmer), Petr Burian - Jeremy Strong (Dale Palmer), Marek Libert - Dax Shepard (advokát Kennedy), Kateřina Peřinová - Leighton Meester (Carla Powellová), Zdeněk Maryška - Ken Howard (soudce Warren), Klára Nováková - Emma Tremblay (Lauren Palmerová), Ivo Novák - Balthazar Getty (Hanson), Antonín Navrátil - David Krumholtz (Mike Kattan), Radana Herrmannová - Grace Zabriskie (Blackwellová), Zbyšek Horák - Denis O'Hare (doktor Morris), Veronika Veselá - Sarah Lancaster (Lisa Palmerová), Jaroslav Vlach - Matt Riedy (šerif White), Roman Hajlich, Pavel Vondrák a další.
Překlad: Zuzana Pelíšková
Zvuk: Jiří Götz
České znění vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve studiu Pro-Time 2014

Bonusový materiál tvoří mix vtipných rozhovorů herce Daxe Sheparda s R. Downeyem, V. D´Onofriem a B.B. Thorntonem. Rozhovory se sice tohoto filmu týkají pouze okrajově, ale většinou jsou opravdu „suše“ vtipné. (V angličtině s českými titulky)

Vztahové, rodinné drama se prolíná s dramatem soudním. Snímek stojí nejen na uvěřitelných emocích přirozených postav, ale hlavně na přesvědčivých hereckých výkonech v čele s Robertem Downey Jr. v hlavní roli. Vážnost děje je pravidelně prokládána a tím odlehčována příjemným humorem. Možná je v druhé polovině filmu až moc dojemných scén, kdy zejména ta u soudu, mezi otcem a synem, je podle mého už přes čáru. Přesto jde o nadprůměrné drama, které třeba vhodně zaplní sobotní večer.
70 %