Hodnocení MUŽI V RINGU (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:8.9.2014
Logan | 8.9.2014 17:55

Normální plastový obal.

Obraz je dobrý. Je dostatečně čistý i ostrý. Formát obrazu je 16:9 (2, 35:1).

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je mimo jiné v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je mimo jiné podpořen českými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Lukáš Hlavica - Dominic Purcell (Sailor O'Connor), Ladislav Cigánek - Kim Coates (otec Sean Brennan), Freddie Roach (Freddie Roach), G. Scott Paterson (hlasatel), Bohuslav Kalva - Michael Ironside (Max Wynn), Milan Slepička - Louis Gossett Jr. (Cubby), Ivo Novák - Adam Beach (Eddie), Jaroslava Brousková - Sheila McCarthy (Rose), Vojtěch Hájek - Izaak Smith (King Soloman), Nikola Votočková - Jenessa Grant (Peggy), Regina Řandová - Famke Janssen (Diane Schulerová), Jaromír Meduna - James Caan (bratr Albright), Svatopluk Schuller - Gordon Apolloni (Gordon), Brandon Ludwig (fotograf Bobby), Adrian G. Griffiths (George O'Connor), Klára Kuklová - Arlene Duncan (Mary), Emma Campbell (Joyce), Krystina Bojanowski (mladá Rose O'Connorová), Radek Hoppe - Steven Pigozzo (Gene Lacker), Michael Vincent Dagostino (zdravotník), Jonáš Zima - Ayden McDonald (malý Sailor O'Connor), Joshua Bradbury (Pauly), Agáta Zimová - Kiva Carlson (Louise) a další.

Překlad: Jan Zenáhlík
Dialogy a režie: Luděk Koutný
Vyrobila: LS Productions dabing v roce 2014

Boxerské drama režiséra Damiana Lee se pohybuje spíše v „béčkových“ vodách a to jak zpracováním, tak hereckým obsazení. To z něj však nedělá nudnou záležitost. Snímek je sestříhán nelineárně, což ztěžuje sledování snímku a zhoršuje dynamiku vyprávění. Děj se věnuje se postavám obou boxerů i jejich blízkých. Herecké výkony nejsou špatné, ale nějak tomu chyběla šťáva. Navíc se celým filmem táhne taková smutná, pomalá atmosféra, na kterou jsem zrovna neměl náladu. Není to vyloženě špatný film a jsem rád, že jsem ho viděl, ale jednou mi to stačilo.

60 %