Hodnocení Muž na odstřel (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:12.8.2015
Logan | 12.8.2015 21:29

Obyčejný plastový obal s vnitřním artworkem.

Obraz je v pořádku, nezaznamenal jsem žádné vady. Akční scény jsou dostatečně přehledné. Formát obrazu je 16:9 (2,35:1)

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící.
Na českém dabingu se podíleli: Pavel Vondra - Sean Penn (Jim Terrier), Petra Tišnovská - Jasmine Trinca (Annie), Libor Terš - Mark Rylance (Cox), Bohdan Tůma - Javier Bardem (Felix), Milan Slepička, Marcel Vašinka - Ray Winstone (Stanley), Vojtěch Hájek, Jan Škvor, Petra Jindrová, Jakub Saic, Veronika Mudrová, Roman Hájek, Ivo Novák, René Slováčková, Jiří Schwarz - Idris Elba (Barnes) a další.
Překlad: Milan Stejskal
Zvuk: Tomáš Mourek
Finální mix: Matěj Večeřa
České znění vyrobila: Tvůrčí skupina Markéty Kratochvílové, Studio Budíkov, pro Bontonfilm v roce 2015.

Jediným bonusem je trailer

Žoldák Jim Terrier spáchal v Africe jeden z mnoha atentátů. Pak se musel na několik let ztratit, díky čemuž přišel o milovanou přítelkyni Annie. Osm let sekal dobrotu, ale nyní, když odvrátil nečekaný útok na jeho život, se snaží zjistit, kdo a proč mu jde po krku. V souvislosti s tím znovu potká Annie a získá šanci vztah obnovit. To by však nesměl mít za patami zabijáky, kteří teď ohrožují i ji. Postupně odhaluje, že za současnou situací stojí jeho krvavá minulost, se kterou se bude muset vypořádat.
Snímek režíroval Pierre Morrel, který před lety nakopl kariéru Liama Neesona v 96 hodinách. Stejný zázrak se však s Gunmanem nekoná. Herecké obsazení v čele se Seanem Pennem je vynikající (škoda tragicky nevyužitého Idrise Elby). Ve filmu je několik akčních sekvencí, a tyto jsou velmi dobře a přehledně natočeny a tvoří tak pomyslné vrcholy filmu. Bohužel jich je poskrovnu a mezi nimi se dlouze povídá a pomalu rozkrývá tajné spiknutí, které stojí za likvidováním bývalých parťáků. Řada dějových zvratů je také těžce předvídatelná. A jelikož je film žánrově rozkročen mezi akčním filmem a romancí, tak velký prostor je věnován i milostnému vztahu mezi Jimem a Annie. Film má bez mála dvě hodiny, ale rozhodně by mu prospělo prostříhat, čím by mohl získat na svižnosti.
60 %