Hodnocení DCU: Liga spravedlivých: Trůn Atlantidy (DVD)

Celkem hodnocení: 2 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:4.4.2015
Logan | 4.4.2015 23:03

Obyčejný plastový obal.

Obraz je v pohodě, bez vad či kazů. Formát obrazu je 16:9 (1,78:1)

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je mimo jiné v angličtině Dolby Digital 5.1 a češtině Dolby Digital 2.0. Film nemá bohužel české titulky. Obsahuje pouze titulky anglické, čínské, portugalské, polské a rumunské.
Na českém dabingu se podíleli: Pavel Vondra - Sean Astin (Shazam), Jason O'Mara (Batman), Zdeněk Podhůrský - Shemar Moore (Cyborg), Matthew Yang King (Dr. Shin), Ivo Novák - Jerry O'Connell (Superman / Clark Kent), Šárka Vondrová - Rosario Dawson (Wonder Woman), Vojtěch Hájek - Christopher Gorham (Flash), Otto Rošetzký - George Newbern (Steve Trevor), Harry Lennix (Black Manta), Jan Kalous - Matt Lanter (Aquaman / Arthur Curry), Petr Neskusil - Nathan Fillion (Green Lantern), Jakub Saic - Sam Witwer (Orm), Jitka Jirsová - Sumalee Montano (Mera), Miroslava Součková - Sirena Irwin (královna Atlanna), Zdeněk Mahdal - Larry Cedar (Thomas Curry), Tadeáš Brožek - DJ Price (mladý Arthur) a další.
Překlad: Robert Hájek
Dialogy a režie: Luděk Koutný
České znění vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve studiu Pro-Time v roce 2014.

Jediným bonusem je upoutávka na animovaný film „Batman vs. Robin. Upoutávka je v angličtině s českými titulky.

Animovaný snímek, zpracovávající hrdiny ze stáje DC Universe. Batman, Superman, Shazam, Wonder Woman a další se zapojují do dalšího boje za spravedlnost. Úroveň animace je na současném standardu. V rámci děje se divák dočká dostatku soubojů i krve, bohužel zápletka sama není nikterak převratná. Diky kratší stopáži se však divák nestihne nudit. Jako příjemný předkrm pro hranou DC týmovku funguje dobře. Vyloženě mě však naštvalo, že film není podpořen českými titulky, ale je pouze nadabován. Naproti tomu je bonus českými titulky opatřen, což mi přijde zvláštní.
55 %

Uživatel z e-shopu michal416 | 25.2.2015 10:55