Hodnocení Mistr (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:2.5.2015
Logan | 2.5.2015 22:27

Obyčejná plastová krabička s vnitřním artworkem.

Obraz mě opravdu překvapil. Na DVD je velmi povedený, zejména co se ostrosti týče. Formát obrazu je 16:9 (1,85:1)

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící.
Na českém dabingu se podíleli: Pavel Vondra - Joaquin Phoenix (Freddie Quell), Tomáš Juřička - Philip Seymour Hoffman (Lancaster Dodd), Klára Sochorová - Amy Adams (Peggy Doddová), Radek Hoppe - Jesse Plemons (Val Dodd), Ivo Novák - Rami Malek (Clark), Jolana Smyčková - Laura Dern (Helen Sullivanová), Roman Hájek - Kevin J. O'Connor (Bill William), Milan Slepička, Šárka Vondrová, Bohuslav Kalva, Radka Malá, Kristýna Valová, Klára Šumanová, Jakub Nemčok, Bohdan Tůma a další.
Překlad: Milan Stejskal
Zvuk: Michal Čiernik
Finální mix: Matěj Večeřa
Dialogy: Veronika Kernová
České znění vyrobila: Tvůrčí skupina Markéty Kratochvílové, studio Budíkov pro Bontonfilm v roce 2015

Retro drama ze začátku 50. let minulého století popisuje osudy bývalého vojáka Freddieho, který se náhodou zapletl se sektou charismatického Lancastera Dodda, zvaného Mistr. Snímek je volně inspirovaný skutečným zakladatelem scientologické církve a jeho myšlenkami. Kdo zná filmy režiséra a scénáristy Paula Thomase Andersona, ví, že tento filmař netočí jednoduché, „divácky přístupné“ filmy. Děj snímku se soustředí hlavně na postavu Freddieho s akcentem na jeho vztah k Mistrovi. Snímek vyžaduje od diváka větší míru trpělivosti a pozornosti. Anderson to navíc divákům vůbec neulehčuje, ale předkládá jim pouze obrazy a situace a nechává na divácích samotných, aby si na dění ve filmu i na postavy udělali názor sami. Na oplátku mu nabízí mistrovské herecké výkony zejména Joaquina Phoenixe a Philipa Seymoura Hoffmana, přičemž Phoenix podal jeden z nejlepších výkonů své kariéry. Mistr rozhodně není filmem pro každého. Jestliže jste však viděli Andersonovi starší filmy jako Magnolie či Až na krev a líbily se vám. Mohl by se vám líbit i Mistr.
65 %