Hodnocení Grázlové z vidlákova (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:19.7.2015
Logan | 19.7.2015 16:15

Obyčejný plastový obal se sexy vnitřním artworkem.

Obraz je v pořádku. Je dostatečně ostrý i čisty. Formát obrazu je 16:9 (2,35:1)

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící.
Na českém dabingu se podíleli: Filip Švarc - Clayne Crawford (Brick Oodie), Martin Sobotka - Travis Fimmel (McQueen Oodie), Pavel Vondra - Billy Bob Thornton (Carlos), Jolana Smyčková - Eva Longoria (Celeste), Bohdan Tůma - Andre Braugher (Millard), Michal Holán - Paul Wesley (Reese), Radek Kuchař - Michael Rapaport (Lucky), Šárka Vondrová - Zoë Bell (Rose), Ivo Novák - J. D. Evermore (strážník Boyd), Klára Sochorová - Serinda Swan (Jez), Libor Terš - Julio Oscar Mechoso (Padre), Terezie Taberyová, Svatopluk Schuller, Bohuslav Kalva, Tomáš Juřička, Jakub Saic, Zuzana Schulzová, Milan Slepička, Klára Šumanová a další.
Úprava dialogů: Luděk Koutný
Zvuk: Tomáš Mourek
Finální mix: Matěj Večeřa
České znění vyrobila: Tvůrčí skupina Markéty Kratochvílové, studio Budíkov pro Bontonfilm v roce 2015

Jde o příběh tří bratrů, kteří se zapletou do únosu kmotřence drogového bosse a o jeho následnou reakci na tuto událost. Snímek je na nic si nehrající přímočaré „béčko“. Jde o akční černou komedii, při jejímž sledování se mi vybavoval film „Sejmi eso“. Také zde jdou po „hrdinech“ gangy různých, stylově vyhraněných nájemných zabijáků. Humor se občas povede a občas je spíše trapný. Nejlepší jsou asi různé pop kulturní odkazy na jiné filmy. Akční scény jsou komiksově stylizované a řádně krvavé. Je to ten druh filmu, které se v 90. letech vyrojily ve videopůjčovnách a snažily se přiživit na tarantinovské vlně. Filmu by prospěla větší svižnost, tedy by neuškodilo některé scény trochu prostříhat. Herecké výkony zcela odpovídají žánru, což platí i o B. B. Thorntonovi a Evě Longorie, kteří si sice nárokují největší část obalu DVD, ale jejichž role jsou vskutku vedlejší. Film pobaví, neurazí a to je vše.
55 %