Tři hvězdy a tedy klasický průměr v modrém plastovém a standardním provedení, nic víc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Slušný obraz, kdy barvy mají atmosfericky připomínat dobu, kdy se film odehrává, ale na české vydání slušné..

Zvuk je přizpůsoben typu filmu, náročné , hudebně podbarvované, není zklamáním ale úplná bomba také ne.

Nic a jen holé nic, Bonusem by mohla být o několik minut delší verze oproti DVD vydání a dalším bonusem, že tento film natáčený s Čechy u nás vůbec vyšel.

Za multibay cenu se dá říct, že cena odpovídá kvalitě provedení, avšak za nezlevněnou cenu se o tom dá pochybovat.

Uživatel z e-shopu bono22vox | 10.3.2016 12:21

Jako detektivka dost mizerné, jako psychologické drama o lidech, kteří musí žít ve lži a nemůžou se spoléhat ani na své nejbližší a při jakémkoliv pokusu o vystoupení ze systému riskují lágr nebo kulku, je to dobré... bohužel knižní předlohu to ani náhodou nedostihlo ani se k ní film moc nepřiblížil. A to je obrovská škoda. Rozhodně doporučuji knihu přečíst. Film se pak lépe chápe...

Bender | 21.2.2016 21:08 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

----------------------------------------------------------------------------------------------------

stu | 20.2.2016 21:59 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Balení je u tohoto filmu v celku povedené a obsahuje i vnitřní artwork.

Po obrazové stránce je tento film na slušné úrovni.

Po zvukové stránce je tento film rovněž na slušné úrovni.

Bohužel tento Blu-Ray disk neobsahuje žádné bonusy.

Film se mi líbyl a mohu jej doporučit.

Uživatel z e-shopu Pavel H. | 9.2.2016 12:59

Nadherny snimek,skvely film,ktery se nesmi promitat v Rusku.Proc?Duvody jsou fakt k pobaveni :)

Uživatel z e-shopu Pavel H. | 11.11.2015 08:04

Zcela obyčejná plastová krabička na přebalu nic zajímavého, no zkrátka obyčejná blue ray krabička v modré barvě, možná ochrání proti slunečním paprskům,ale raději bych to nezkoušel

Obraz je myslím standartní kvality, ničím neurazí, ale zase ani moc neoslní, nemám porovnání s kvalitou na DVD

Velice příjemně mně potěšil český dabing, film jsem již několikrát viděl i v originální verzi a zde musím podotknout, že mám českou raději

Tak tady asi není moc o čem psát, pokud mě paměť neklame, tak tam žádné nejsou, to bylo asi největší zklamání

Pro mě je ten film srdeční záležitostí, byl jsem se podívat na natáčení, viděl na vlastní oči R.Scotta v akci, manželku mám v několika záběrecch. Viděl jsem film mnohokrát a můžu říct, že po každém shlédnutí na něm objevím něco nového a také celkové působení vyznívá trochu jiným směrem. Nečetl jsem literární předlohu, tak nemohu srovnávat, ale dle mého názoru se tvůrcům film velice povedl.

Logan | 17.10.2015 14:46 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Obalem je obyčejný modrý amaray s vnitřním artworkem.

Obraz překvapivě není tak ostrý, jak bych u blu-ray předpokládal. Formát obrazu je 16:9 (2,35:1), rozlišení 1080p HD.

Zvuk je perfektní jak lze očekávat. Jazyk je v angličtině a češtině DTS-HD Master Audio 5.1. Film je podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící.
Na českém dabingu se podíleli: Pavel Vondra - Tom Hardy (Leo Demidov), Pavel Trávníček - Gary Oldman (Mikhail Nesterov), Kristina Jelínková - Noomi Rapace (Raisa Demidov), Jakub Saic, Pavel Burian, Renáta Wolfová, Veronika Veselá, Kateřina Březinová, Otto Rošetzký, Milan Slepička a další.
Zvuk: Michal Černík
České znění vyrobila: pro Bontonfilm tvůrčí skupina Markéty Kratochvílové, Studio Budíkov v roce 2015

Na disku nejsou překvapivě vůbec žádné bonusy.

Lev Demidov je po válce přijat k tajné policii MGB, aby bojoval proti vnitřnímu nepříteli. Souhrou několika nešťastných okolností je však jeho slibně rozjetá kariéra přerušena. Kromě závistivého a úklady strojícího kolegy a podezření na manželčinu nevěru a dokonce i zradu, jsou to i podezřelé okolnosti, za kterých zahynul syn Lvova kolegy a kamaráda. Jelikož záležitosti nevyřeší ke spokojenosti nadřízených, je i se svou ženou Raisou přemístěn do industriální oblasti Vualsk, vzdálené stovky kilometrů od Moskvy, kde má nastoupit na podřadné místo u milice. Netrvá to ale moc dlouho a i zde Lev narazí na podivná úmrtí malých chlapců. Začne hlouběji pátrat. Nejprve sám a posléze i s pomocí manželky a nového nadřízeného. Oficiální politikou tehdejšího Sovětského svazu je však teze, že vražda je nemocí kapitalismu a v pokrokovém a mírumilovném Stalinově ráji není nic podobného možné. Takže zatímco se Lev pomalu přibližuje k vrahovi, i k němu se přibližují bývalí kolegové z MGB, aby s podrývačem politického systému zametli ve vlastním stylu.
Snímek je adaptací stejnojmenného románu spisovatele Toma R. Smitha. Na režisérskou sesličku se posadil Švéd s nešvédským jménem Daniel Espinosa (např. Nepřítel pod ochranou). Film se před nějakou dobou natáčel v České republice, o čemž se lze přesvědčit opravdu nadstandartním výskytem českých herců v menších někdy až epizodních rolí. Celá stylizace do Sovětského svazu 50. let je udělaná dobře a přesvědčivě. Dějové se snímek více soustřední na konflikt Lva a manželky a krutým, teror šířícím státním systémem, než na samotné pátrání po sériovém vrahovi. Ostatně tak je tomu i v knize, ale ve filmu je to vyšetřování upozaděno ještě víc. Než o detektivku či krimi jde spíše o psychologické drama okořeněné o detektivní linii. Vrahova zápletka v knize je do určité míry inspirována osudy vraha Andreje Čikatila, avšak ve filmu toto prakticky chybí, což byl asi filmařský záměr, protože této postavě bylo oproti knize kromě jiného změněno i jméno. V této souvislosti, pro mě bylo ale opravdu velkým zklamáním, jak se filmaři v závěru úplně odklonili od „zásadní“ pointy z knihy, což totálně změnilo motivaci, proč vlastně vrah vraždil. V neposlední řadě také zmizel motiv kanibalismu. Divák neznalý předlohy se také může několikrát ztratit v ději, ale i v motivaci některých postav. Nejvíce to platí hlavně o zákeřném Vasilijevovi, jehož důvody pro nenávist a posedlost Lvem nejsou ve filmu jasně vysvětleny.
Bohužel většina snímku je docela tmavá, což sice přispívá k tíživé atmosféře, na druhou stranu ale jsou některé scény hůře přehledné. Co se však vyloženě nepovedlo, jsou rvačky, kdy se kromě zmíněné tmavosti ještě začne zběsile klepat kamera, takže kolikrát vůbec není jasné, co se na plátně děje a kdo koho zrovna mlátí. Poslední bitka se ještě ke všemu odehrává v dolíku a v bahně, takže tam je nepřehlednost už úplně dokonalá. Ona vůbec cca poslední půlhodina je taková nejslabší a místo, aby příběh vrcholil, tak se jen tak odvypráví do konce. V této části také občas nejviditelněji zaskřípe logika.
Herecké výkony jsou naštěstí kvalitní a přesvědčivé. Ono také samo herecké obsazení žádné kiksy snad ani nepřipouští. Tom Hardy si jede na své vlně popularity a dokazuje, že má dostatečně široký rejstřík, aby dobře zahrál snad cokoli. Noomi Rapace také již nemusí dokazovat, že má kromě neokoukaného zevnějšku i talent a Gary Oldman je samozřejmě sázka na jistotu. Možná méně výrazný byl Joel Kinnaman jako Vasilij, což bylo spíše vinou scénáře. Vincent Cassel si odbyl svůj záporácký standard a Andrejev v podání zajímavého Farese Farese byl přesně takový, jak jsem si ho při četbě představoval.
Dítě číslo 44 je dobře udělaná adaptace knižního hitu. S takovým backgroundem a hereckým obsazením však mohla být mnohem lepší. Nohy jí podráží hlavně nefungující zpracování akčních scén a nepropracovaný scénář. Přesto všechno je to ale pořád solidní podívaná.
65 %

Uživatel z e-shopu Vladimír L. | 30.9.2015 20:59