Hodnocení Láska na první dobrou (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:7.8.2015
Logan | 7.8.2015 18:42

Obyčejný plastový obal s vnitřním artworkem.

Obraz je v pořádku, někdy je záměrně stylizovaný, ale vždy přehledný a dostatečně čistý. Samozřejmě by mohl být ostřejší. Formát obrazu je 16:9 (2,27:1)

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící.
Na českém dabingu se podíleli: Zdeněk Mahdal - Steve Coogan (Paul Raymond), Filip Jančík - Chris Addison (Tony Power), Martina Šťastná - Imogen Poots (Debbie Raymondová), Hana Igonda Ševčíková - Anna Friel (Jean Raymondová), Klára Sochorová - Tamsin Egerton (Fiona / Amber), Zbyšek Horák - Stephen Fry (Barrister), Bohdan Tůma - David Walliams (reverend Young), Vojtěch Hájek - Liam Boyle (Derry), Igor Bareš, Petr Lněnička, Jana Stryková, Antonie Barešová - Talacková, Jiří Valšuba, Martin Kubačák, Adéla Kubačáková, Ladislav Cigánek, Oldřich Hajlich, Šárka Vondrová, Petra Hobzová, Ivo Hrbáč, Kristýna Skalová, Klára Nováková a další.
Překlad: Anna Polanská
Dialogy: Petra Jindrová
Zvuk: Martin Václavík
Produkce: Jana Trefná
Režie: Petr Pospíchal
České znění vyrobilo: Společnost SDI Media pro HBO v roce 2015

Na disku nejsou žádné bonusy

Skutečný příběh jednoho z nejúspěšnějších britských podnikatelů Paula Raymonda, který byl v roce 1992 označen za nejbohatšího člověka Velké Británie. Díky obchodnímu čichu a drzosti prorazil v erotickém byznysu, čítajícím mnoho striptýzových klubů a vydávání průkopnického erotického časopisu. Z vydělaných peněz pak nakupoval nemovitosti, mimo jiné i ve vyhlášené prostopášné londýnské čtvrti Soho, kde vlastnil mnoho podniků. Mimo to ho ale charakterizoval i velmi bouřlivý a nekonvenční životní styl.
Český název je hodně zavádějící, ale film není vůbec špatný. Film herecky táhne vynikající Steve Coogan, ale ani ostatní herci se nemusejí stydět. Část děje je věnována Paulově podnikatelské činnosti a část jeho rodinnému životu. Kromě bouřlivého společenského a partnerského života můžeme sledovat i potýkání se s drogami, což ovlivní hlavně Paulův vztah s dcerou. Snímek se chvíli tváří jako dokument, chvíli jako pseudodokument a chvíli jako standardně vyprávěný film, přičemž všechny složky se různě střídají a prostupují. Jakožto životopisný příběh má film i informační přínos. Jelikož jsem se při svých návštěvách Londýna často a dlouze toulal uličkami Soho, má pro mě film i jistou sentimentální hodnotu. Na druhou stranu způsob vyprávění i téma nemusí každému sednout a někoho může i nudit.
60 %