10 minut bonusových materiálů v HD rozlišení s českýmu titulky, vpodstatě se jedná téměř výhradně o nepovedené záběry a momentky z natáčení.

Reese Withespoon je asi jediným důvodem, proč tuto tuctovou komedii vůbec zhlédnout. Film, který potěší nejspíš jen její skalní fanoušky.

Logan | 17.10.2015 16:15 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Obalem je obyčejný modrý amaray bez vnitřního artworku.

Obraz je pěkně ostrý a čistý, s živými barvami. Formát obrazu je 16:9 (2,40:1), rozlišení 1080p HD.

Zvuk je naprosto v pořádku. Jazyk je mimo jiné v angličtině DTS-HD Master Audio 5.1 a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen mimo jiné českými titulky.
Na českém dabingu se podíleli: Vanda Konečná - Sofía Vergara (Daniella), Anna Brousková - Reese Witherspoon (Rose Cooperová), Jiří Dvořák - Matthew Del Negro (detektiv Hauser), Svatopluk Schuller - Michael Mosley (detektiv Dixon), Filip Švarc - Robert Kazinsky (Randy), Dušan Kollár - Richard T. Jones (detektiv Jackson), Pavel Šrom - Jim Gaffigan (Red), Pavel Vondra - Joaquín Cosio (Cortez), Miloš Vávra - John Carroll Lynch (kapitán Emmet), Jan Szymik - Vincent Laresca (Felipe), Radek Hoppe, Jiří Ployhar, René Slováčková, Martina Kechnerová, Daniela Bartáková, Robin Pařík, Alice Šnirychová, Viktor Dvořák, Jiří Valšuba, Klára Nováková, Martina Bucková, Tomáš Hospodský, Petr Hrach, Martin Svejštil a další.
Překlad: Pavlína Lencsés
Dialogy: Pavlína Vojtová
Mix zvuku: Martin Jílek - SoundSquare
Režie: Alice Hurychová
České znění vyrobilo: Studio LS Productions dabing v roce 2015

Bonusové materiály jsou v angličtině s českými titulky.
- Dámská jízda – ze zákulisí natáčení (cca 3 minuty)
- Divoká dvojka – záběry z natáčení, nepovedené záběry (cca 3 minuty)
- Natáčení akčních scén (cca 2 minuty)
- Alternativní konec (pouze v angličtině)

Roadmovie o policistce, která eskortuje, ale hlavně chrání, nespoutanou a hloupoučkou kolumbijskou krásku, která je současně klíčovou svědkyní v ostře sledovaném soudním procesu. Snímek režisérky Anne Fletcher je komedií, ale komedií nenáročnou a pokleslou. Humor je všechno jiné než inteligentní, většinou jde o trapné situační gagy a podivné pitvoření dvou čtyřicátnic, což akorát diváka (v tomto případě mě) otravuje. V té záplavě nepovedenosti je sice pár vtipných momentů, ale to film nevytrhne. Postavy jsou do jedné ploché karikatury bez nějaké hlubší či zajímavější psychologie. To sice není pro dobrou komedii nutností, ale postavy jsou také hloupě napsané a nemají ani podporu v hereckých představitelkách. Reese Witerspoon se sice jakž takž snaží, ale výsledek je křečovitě nepřirozený. To Sofía Vergara, stále v jedné poloze, to má mnohem jednodušší, tak prostě hrát neumí a jde jí to dobře. Ke všemu mezi hlavními postavami nefunguje ta správná chemie, jaká by u „buddy movie“ být měla. Další problémovou složkou filmu je, že je jednou velkou předvídatelnou snůškou klišé. Komu film doporučit? Snad skalním fanynkám Reese Witerspoon. Jinak fakt nevím.
30 %