Uživatel z e-shopu Radek H. | 22.7.2016 07:52

super film

Logan | 6.3.2016 21:14

Obyčejná plastová krabička

Obraz je v rámci DVD formátu v pořádku. Akce i tmavé scény jsou vždy přehledné. Formát obrazu je 16:9 (2,40:1)

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Za zmínku stojí i příjemný soundtrack. Jazyk je ve francouzštině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky.
Na českém dabingu se podíleli: Miloš Vávra - Jean Reno (Serge Buren), Marek Holý - Alban Lenoir (Cartier), Filip Švarc - Oumar Diaw (Manu), Bohdan Tůma - Sébastien Lalanne (Genoves), Zdeněk Mahdal - Thierry Neuvic (Becker), Anna Brousková - Caterina Murino (Margaux), Petr Burian - Jean-Toussaint Bernard (Boulez), Jana Páleníčková - Stefi Celma (Ricciová), Bohuslav Kalva - Féodor Atkine (Tancrède), Marek Libert - Jakob Cedergren (Kasper), Ivo Novák, Svatopluk Schuller, Jitka Jirsová - Sabrina Ouazani (Nadia) a další
Překlad: Jolana Kubíková
Dialogy: Monika Macků
České znění vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve studiu Pro-Time v roce 2016

Na disku nejsou žádné bonusové materiály.

Parta neortodoxních pařížských policajtů se dostane na stopu organizované skupině organizovaných lupičů. Poldové však dostanou nového komisaře, který jejich drsným, nezákonným metodám moc nefandí. Pátrání se zasekne a jednotka je rozpuštěna, když ale gauneři zabijí jednoho z nich, přidá se k profesnímu zájmu i stará dobrá pomsta a policajti zase vyrazí na lov.
Drsná francouzská kriminálka režiséra Benjamina Rochera je odpovědí na podobné žánrové filmy z Hollywoodu. Tempo je velmi svižné, hrdinové drsní a sympatičtí a akční scény, tedy hlavně honičky, přestřelky a bitky muže proti muži, jsou velmi dobře a napínavě natočeny, a to přehledně, bez zběsilých střihů či roztřesené kamery, jak je v poslední době zvykem. Nicméně je vidět, že se tvůrci v zápletce inspirovali ve francouzské Válce policajtů a v jedné zásadní akci zase v americkém Nelítostném souboji. Nijak mi to ale nevadilo. Celková atmosféra je sice temnější, ale občas se do děje podařilo propašovat nějaký vtípek či gag na odlehčení. Přímočarost zde však i znamená, že častěji skřípe logika a postavy se několikrát zachovají hloupěji než by bylo záhodno. Konec mi bohužel přišel trochu odfláknutý, jakoby filmařům na pořádné finále už nezbyly peníze. Převážně neokoukaní herci jsou sympatičtí a pohybově nadaní, takže akční scény vypadají uvěřitelně a přirozeně. Jean Reno v roli šéfa jednotky zase dodává to správné chlapské charisma.
Nemilosrdní jsou příjemná žánrová jednohubka, která rozhodně nenudí, slušně šlape, ale nejde o nic světoborného.
60 %