Originální stopa je naprosto dokonalá a dá o sobě vždy vědět v pravý čas,český dabing velice povedený.

Bonusů tu pár najdeme,ty nejdůležitější mají české titulky,tak tady budete také spokojeni,sice jenom na půl.

Rozhodně mohu tento film všem doporučit,protože opravdu nabízí velice silný příběh,no a bonusů si taky užijete.

Logan | 14.4.2016 23:00 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Obalem je klasický modrý amaray bez vnitřního artworku.

Obraz je čistý, ostrý. Formát obrazu je 16:9 (2,40:1), rozlišení 1080p HD.

Zvuk je povedený nicméně vzhledem ke konverzačnímu charakteru filmu neobsahuje moc scén, kdy má možnost vyniknout. Jazyk je v angličtině a češtině DTS-HD Master Audio 5.1. Film je podpořen mimo jiné českými titulky.
Na českém dabingu se podíleli: Milada Vaňkátová - Amanda Seyfried (Katie Davisová), Jiří Schwarz - Russell Crowe (Jake Davis), Klára Nováková - Kylie Rogers (malá Katie), Pavel Vondra - Bruce Greenwood (William), Sabina Laurinová - Diane Kruger (Elizabeth), Michal Holán - Aaron Paul (Cameron), Jarmila Švehlová - Jane Fonda (Teddy Stantonová), Ivana Milbachová - Paula Marshall (Laura Garnerová), Radek Hoppe - Ryan Eggold (John), Jana Hermachová - Janet McTeer (Carolyn), Irena Hrubá - Octavia Spencer (Cormanová), Petr Gelnar - Robert Braund (barman), Anna Suchánková - Claire Chapelli (Nancy), Zdeněk Mahdal - John Shepard (McNally), Ivan Jiřík - Darren Eliker (Barrett), Jan Maxián - Chris Douglass (Brian), Radka Přibyslavská - Jenny Vos (Tricia), Jakub Saic - Ken Bolden (bankéř), Petr Burian - Brendan Griffin (Evan), Petr Neskusil - Sam Turich (Aaron), Veronika Veselá - Kerri Stoke (Kerri), Klára Jandová - Bri Sche Fair (Mariah), Petra Hanžlíková - Demetria Marsh (učitelka), Irena Máchová - Vanessa McCarthy-Johnson (Dottie), Tomáš Juřička - Charles David Richards (doktor) a další.
Překlad: Anna Kareninová
České znění vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve studiu Pro-Time v roce 2016

Bonusové materiály jsou v angličtině podpořené českými titulky.
- Dokument z natáčení (cca 15 minut)

Spisovatel Jake ovdoví a musí se postarat o svou malou dcerku Katie. Bohužel se mu díky havárii, při které přišel o manželku, rozjede psychické onemocnění. V léčebně se sice dá jakžtakž dohromady, na Katie si však dělá zálusk blízké příbuzenstvo. Jake tak po propuštění bude muset o její péči bojovat. Jeho záchvaty paniky a neovladatelné stavy, se stresem však nejen vrátí, ale i zhorší. Tyto skutečnosti Katie ovlivní a naplno se to projeví v její dospělosti. Trpí sebedestruktivními sklony, a i když v rámci své profese psychoterapeuta ostatním pomáhá, tak sobě záměrně ubližuje.
Snímek režiséra Gabriele Muccino rozhodně není veselou podívanou. Jde o psychodrama s řadou silných a emočně vypjatých momentů. Vyznění některých scén je až vyloženě depresivní. Odehrává se ve dvou časových rovinách mezi, kterými se průběžně přeskakuje, což udržuje divákovu pozornost. Hlavní hrdinkou je Katie v dospělé verzi v podání Amandy Seyfried a Kylie Rogers v té dětské. Obě předvádí kvalitní, přesvědčivý výkon. Totéž lze říct i o Russellu Croweovi v roli jejího otce. Postavy obecně mi však přišly napsány až moc šablonovitě, přičemž svým chováním jsou v rámci daného žánru ztělesněním klišé. Určitý problém jsem měl vlastně i s hlavní hrdinkou, sice dobře zahranou, ale vlastně nesympatickou a rozhodně nemohu říct, že bych jí zrovna držel palce.
Přes určité výhrady jde o povedené komorní drama s příjemnými hereckými výkony a určitou psychoanalytickou sondou ukazující, jak zážitky z dětství mohou ovlivňovat budoucí život v dospělosti.
65 %

LucasGekko | 12.4.2016 19:41 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz