- Hudební videoklip kapely Hex (cca 4 minuty)
- Příběh filmu (cca 3 minuty)
- Hvězdy filmu (cca 3 minuty)
- Náročné scény (cca 2 minuty)
- Nejdelší den (cca 2 minuty)
- Vizuální efekty (cca 2 minuty)

Po první světové válce pojme starosta jistého středoevropského města (ležícího na Dunaji) ambiciózní plán, a sice připojit se ke Spojeným státům americkým. Atmosféru ve městě však kazí tajemný vrah, řádící v nočních ulicích. Na pomoc je tedy povolán slavný agent FBI Aaron Food, který se společně s místním policejním čekatelem pouští do vyšetřování. Ukazuje se, že patrně nebudou čelit obyčejnému smrtelníkovi.
Snímek režiséra Tomáše Mašína staví na výrazné vizuální stylizaci, která společně s nadsázkou a trochu i tematicky odkazuje k českým klasikám typu Adéla ještě nevečeřela, Tajemství hradu v Karpatech apod. Odehrává se i v podobném parodistickém stylu. Wilsonov se také může pochlubit zajímavým hereckým obsazením a vzhledem k typu filmu ani nevadí určitá míra přehrávání. Bohužel snímek trpí přeplácaností různým motivů a dějových odboček, které postupně z filmu dělají jeden velký chaos odvádějící pozornost od hlavní dějové linie, což škodí tempu vyprávění, způsobuje nevyrovnanost a v několikrát i nudí. Ve snímku má své místo i humor, o kterém platí to samé jako o filmu samotném. Některé gagy a hlášky jsou povedené a jiné nikoli. Zhruba ve stejném poměru. Naopak potěší přítomnost několika nekorektních vtípků.
60 %