Hodnocení Mládí (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:14.4.2016
Logan | 14.4.2016 22:03

Obyčejná plastová krabička bez vnitřního artworku vložená do papírového rukávku.

Obraz je v rámci DVD formátu naprosto v pořádku. Barvy jsou krásně syté a dodávají filmu luxusní vizuál. Formát obrazu je 16:9

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky.
Na českém dabingu se podíleli: Jiří Plachý - Michael Caine (Fred Ballinger), Jan Vlasák - Harvey Keitel (Mick Boyle), Anna Brousková - Rachel Weisz (Lena Ballingerová), Martin Sobotka - Paul Dano (Jimmy Tree), Vanda Konečná - Jane Fonda (Brenda Morelová), Tomáš Juřička - Robert Seethaler (Luca Moroder), Bohdan Tůma - Roly Serrano (Diego Maradona), Libor Terš - Wolfgang Michael (doktor), Jitka Jirsová - Madalina Ghenea (Miss Universe), Jan Szymik, Petr Burian, Petr Gelnar, Petr Neskusil, Kateřina Petrová, Petra Tišnovská, Marek Holý, Rudolf Kubík, Petr Lněnička, Eva Miláčková, Tereza Chudobová, Bohuslav Kalva, Vojtěch Hájek, Viktorie Taberyová, Klára Nováková, Daniel Rchichev a další.
Produkce: Zuzana Špeciánová
Zvuk: Miloš Sommer
Dialogy: Drahomíra Kočová
České znění vyrobilo: Pro Bohemia MP Studio Soundwave v roce 2016

Na disku nejsou žádné bonusy

V odlehlém švýcarském luxusním sanatoriu pro celebrity, tráví svou každoroční dovolenou i dva svérázní staří pánové. Hudební skladatel v důchodu a hollywoodský režisér pracující na novém scénáři. Samotný příběh je tvořen vzájemnými rozhovory, vzpomínkami a představami i situacemi, do kterých zasahují další návštěvníci včetně slavného herce, Miss Universe či vysloužilého jihoamerického fotbalisty.
Snímek režiséra Paola Sorrentino nemá pevný, uchopitelný děj, ale je sledem scén s přesnými a chytrými dialogy. Největší předností je však audiovizuální stránka filmu, která je vskutku velmi povedená. Krásné záběry luxusního prostředí či malebné švýcarské krajiny jsou podkreslovány převážně klasickou hudbou, která k atmosféře perfektně sedí. Snímek se odvíjí v pomalém tempu, na což je potřeba si z počátku zvyknout. Dalším trumfem je herecké obsazení v čele s Michaelem Cainem a Harvey Keitelem.
Mně osobně se sice víc líbila Sorrentinova předchozí Velká nádhera. I tak jde o podmanivou a zajímavou podívanou, určenou ale spíše „náročnějším“ divákům.
70 %