Hodnocení Pravda zabíjí (Blu-ray)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:27.5.2016
Logan | 27.5.2016 17:10

Obalem je obyčejný modrý amaray bez vnitřního artworku.

Obraz je bez problému. Je dostatečně ostrý, čistý a přehledný. Formát obrazu je 16:9 (1,77:1), rozlišení 1080p HD.

Zvuk je v pořádku, nicméně originální stopa je mnohem lepší než dabing. Jazyk je mimo jiné v angličtině DTS-HD Master Audio 5.1 a češtině Dolby Digital 2.0. Film je mimo jiné podpořen českými titulky.
Na českém dabingu se podíleli: Ladislav Županič - Clint Eastwood (Steve Everett), Jan Šťastný - Isaiah Washington (Frank Louis Beechum), Veronika Freimanová - Lisa Gay Hamilton (Bonnie Beechumová), Rostislav Čtvrtlík - Denis Leary (Bob Findley), Jaromír Meduna - James Woods (Alan Mann), Jan Pohan - Bernard Hill (Luther Plunkitt), Dalimil Klapka - Anthony Zerbe (Henry Lowenstein), Alena Procházková - Frances Fisher (Cecilia Nussbaumová) + Laila Robins (Patricia Findleyová) + Christine Ebersole (Bridget Rossiterová), Lucie Kožinová - Marissa Ribisi (Amy Wilsonová) + Mary McCormack (Michelle Zieglerová), Helena Dytrtová - Sydney Tamiia Poitier (Jane Marchová), Hana Talpová - Hattie Winston (Angela Russelová), Miloš Vávra - William Windom (Neil), Luděk Čtvrtlík, Vladimír Kudla - Michael Jeter (Dale Porterhouse), Sylva Sequensová - Diane Venora (Barbara Everettová), Zbyšek Pantůček, Roman Hájek, Anička Šromová, Julie Alexandridis a další.
Překlad: Alena Křižková
Produkce: Jiří Beránek
Zvuk: Miloš Zajdl
Dialogy a režie: Jitka Tošilová
České znění vyrobilo: AVF Studio Zero pro Warner Home Video v roce 2000

Bonusové materiály jsou v angličtině podpořené českými titulky.
- Místo činu – rozhovory s tvůrci (cca 9 minut)
- Pravda zabíjí: Skutečné příběhy – reálné zážitky investigativního novináře (cca 22 minut)
- Hudební videoklip od Diany Krall (cca 4 minuty)

Chlastající, stárnoucí svůdník mladých žen Steve Everett, není sice nositelem morálních ctností, ale jako novinář má výsledky, zdroje a způsoby jak zacházet s informacemi. A tento člověk je nyní jedinou nadějí na záchranu k smrti odsouzeného vězně, který má být v nejbližší době popraven.
Snímek podle knihy Andrewa Klavana režíroval Clint Eastwood, který se současně obsadil i do hlavní role, která mu samozřejmě perfektně sedí, neboť jde o další z řady jeho typických permanentně naštvaných hrdinů. Jde o kombinaci vězeňského dramatu s novinářskou detektivkou, kdy se jednotlivé dějové linie průběžně prolínají. Snímek nesporně pobaví, ale bohužel i přes příjemné napětí a několik dobrých dějových zvratů, jde spíše o standardní dílo, které v rámci žánru ničím nevybočuje a při jeho sledování jsem měl nejednou pocit, že jsem to již viděl. Ve výsledku jde o starosvětsky pojatý thriller se zajímavým hereckým obsazením.
65 %