Hodnocení Jak se krotí krokodýli (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:14.8.2013
Logan | 14.8.2013 19:59

Tatínek Luboš, horolezec, odjíždí s třídou své malé dcery do Vysokých Tater, zatímco se máma Anna přesune k dědovi na chalupu, kde vyučuje místní ženy tanec a těší se, až se Luboš z velehor vrátí a stráví spolu klidnou dovolenou. Syna Vaška to na rozdíl od táty netáhne do výšek, ale do dálek a hloubek, rád by odjel na exotickou výpravu kroužkovat krokodýly. Do toho ještě děda se svými ženami a plánovanou svatbou spousta dětí a na chaos máme zaděláno.

Snímek Jak se krotí krokodýli je a není pokračováním takřka kultovních snímků Jak vytrhnout velrybě stoličku a Jak dostat tatínka do polepšovny. Na režisérskou stoličku se sice opět usadila Marie Poledňáková, ale herecký ansámbl je nový, stejně tak děj je posunutý do současnosti. Tátu Luboše, původně František Němec, nahradil Miroslav Etzler, maminku Annu, původně Jana Preissová, nahradila Ingrid Timková a Tomáše Holého v roli Vaška nahradil Jiří Mádl. Přeobsazené jsou i další role. Řada dalších postav, někdy i vyloženě trapných, přibyla. Ze snímku se úplně vytratila atmosféra, pro kterou se na předešlé dva snímky dá koukat i po letech. Tento film mi stačil jednou a už nikdy ho nechci vidět. Světlé okamžiky by se sice našly, ale zbytek je vesměs hrůza a občas až hrůza šílená, např. mejdan s účastí dvojky Pepy Vojtka a Dana Nekonečného, nebo taneční výuka na vesnici. Ony ani herecké výkony profesionálních herců nejsou žádná sláva. Celé je to natočené jakoby moderním, roztříštěným, hektickým stylem, což divákovi dost ztěžuje cestu k postavám a u mě vedlo k tomu, že jsem se na tu cestu vykašlal. Nevím ani pro koho je vlastně film určen. Předešlé dva filmy jsou doslova pro celou rodinu, ale Krokodýla bych v rámci ochrany dobrého vkusu nepustil nikomu natož svému dítěti. Ještě musím zmínit odporný hudební doprovod, který zní jako nějaké funky improvizace.

DVD Jak se krotí krokodýli vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – Divize Magic Box. Disk obsahuje dobrý český zvuk Dolby Digital 5.1. a Dolby Surround 2.0. Film je podpořen anglickými titulky a českými titulky pro neslyšící. Obraz je nečekaně kvalitní a ostrý. Formát obrazu je 16:9.

- Film o filmu
- Jiří Mádl jako taneční mistr – humorná scénka Mádl a Postránecký
- Videoklip „Vesmírný mejdan“ (Nekonečný, Vojtek)