Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360)

3D Blu-Ray filmy
 
Položek:0 ks
Cena zboží:0 Kč
Kliknutím přejdete na stránku s přehledem obsahu Vašeho košíku.

Sledujte AKCE a UŠETŘETE!

Jako první se dozvíte o akčních cenách a slevách, které pro vás připravujeme.
Přihlásit se k odběru novinek e-mailem

Facebook

Najdete nás na Google +

Rychlé kontakty
+420 775 590 770
(Po-Pá: 8.00-16.00)
info@filmarena.cz
 

Akceptujeme tyto druhy platebních karet:

Visa Visa Electron

MasterCard Maestro

Jsme držiteli certifikátu:

Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360)

Název titulu:Bioshock Infinite - Premium Edition 
Katalogové č.:3004018
Platforma: XBOX 360
Kategorie:Akční hry
V prodeji od:26. 3. 2013
Dostupnost:
vyprodáno   
Kdy zboží dostanu?
Naše cena:989 Kč (42,08 €)
(včetně DPH 21%)
Běžná cena:1 999 Kč (85,05 €)
Ušetříte:1010 Kč (42,97 €)-51%

Vydavatel:Take 2
Lokalizace:anglický manuál
Sdílení:

BIOSHOCK INFINITE - PREMIUM EDITION (XBOX 360)

Bioshock Infinity od Irrational Games studia je v pořadí již třetí díl úspěšné hry.

 

Atmosférické a velmi netradiční akční hra z vlastního pohledu se tentokrát neodehrává v uzavřeném, podmořském městě Rapture, ale v levitující ostrovní zemi Columbia, která cestuje po celém světě s jediným posláním: prezentovat vědecko-technický rozvoj západní civilizace, zejména pak Spojených států. Vítejte ve světě města Columbia. Létající mezi mraky, brázdící ve vysoké nadmořské výšce. Píše se rok 1912.

 

Bude nám svěřena postava Bookera DeWitta, zneuctěného bývalého soukromého detektiva Pinkertonovy kanceláře, který vezme nový případ - najít Elizabeth, mladou ženu, která se ztratila. Našim úkolem bude vrátit ji v pořádku domů. Jediný problém je, že je držena v tomhle létajícím světě. Columbia byla kdysi symbol amerického úspěchu a jako taková plula po celém světě jako světová výstava - pomník lidské vynalézavosti. Ale od jejího odhalení v roce 1900 se udály podivné věci a nyní se město ztratilo v oblacích. Detektiv DeWitt ví, jak ho najít, ale říká se, že se Columbia po zuby ozbrojila spolu s šílenými občany města. Takže nepočítejte, že tohle bude odpočinkový let. Co nás čeká?

 

Questy na mnoha způsobů. Zápletky a úkoly můžete řešit různými způsoby. V jejich plnění budete mít zcela volnou ruku. Mnohostranný detektiv Booker DeWitto během hry získá schopnosti „mentálních útoků“ Volnost, podle tvůrců nebudete omezeni na koridory města, ale můžete jít téměř kamkoliv. Zcela jistě zajímavý příběh, který bude protkaný spoustou akce. Bioshock Infinite - Premium edition obsahuje: Originální hru BioShock Infinite, 7cm přívěšek na klíče ve tvaru lahvičky "Murder of Crows", 5 pohlednic od výtvarníka Jorge Lacery, mini figurku Handymana použitelnou v připravované deskové hře, mini artbook, digitální soundtrack a stahovatelné bonusy. 

 

 

 

Fotogalerie ze hry Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360)

Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360) Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360) Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360)
Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360) Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360) Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360)
Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360) Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360) Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360)

Hodnocení Bioshock Infinite - Premium Edition (XBOX 360)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:24.4.2013
tomhardy | 24.4.2013 01:35

Balení  
- bez komentáře -

Grafika  
- bez komentáře -

Hudba  
- bez komentáře -

Hratelnost  
- bez komentáře -

Verdikt
Je i není to Bioschock. První myšlenky pár desítek minut poté, co jsem se vrhl do vzdušného města Columbia. Tvůrci hry jsou chytří. Začínáme jinou kapitolu. Pro pocit "setkání starých známých" ale znovu startujeme na majáku. Minule jsme mířili do hlubin, tentokrát vyletíme k nebesům. Booker DeWitt, člověk s komplikovanou minulostí a nejistou budoucností, je vyslán do města v oblacích, aby našel dívku Elizabeth. Má se stát jejím „zachráncem“. Proč uvozovky? Protože její záchrana je vymazáním hráčského dluhu. A když se máte vymanit z něčeho takového, nejde o dobrou věc. Jenže DeWitt má svědomí. Nebo možná slabost pro pronikavé oči, holčičí kukuč a někde v koutku duše v něm ještě tepe smysl pro spravedlnost. Záhy po příletu do zdánlivě harmonického města zjistí, že s tamními obyvateli (tedy alespoň s většinou) není vše úplně v pořádku. A pohádkové místo se rychle mění v krvavou řeku, jíž si hrdina klestí cestu k dívce uvězněné ve věži. A to je jen začátek. První dva Bioshocky jsem dotáhl vždy na téměř jeden zátah. Rapture bylo pohlcující místo, doslova. A bavilo mě v obou štacích, i když ta druhá (opakováním téhož) zaváněla datadiskem. Samotné studio si bylo vstupem do stejné řeky dobře vědomo. A tak jde trojka jiným směrem, i když staví na podobných základech. Máme jiné město, žádný Big Daddy a namísto malých holčiček nám společnost dělá Elizabeth, která je navíc většinu času i dobrým pomocníkem (zhruba od jedné třetiny hráče doprovází, sem tam mu dodá munici/staminy a – což je nejlepší – nikdy se neplete do cesty). Columbia je město poměrně otevřené. Respektive je otevřené do té míry, do jaké může být otevřené místo složené z několika poletujících ostrovů s limitovanou délkou. Hráč může teoreticky kamkoli, kde nejsou zátarasy a většina dveří je mu otevřená (případně je může Elizabeth vypáčit). Znovu nechybí magické dovednosti, díky nimž si zpestříte souboje kupříkladu blesky, ohněm, vodou, ledem, či (mými oblíbenými) krvelačnými vránami. Samozřejmostí je i tuning postavy a zbraní. Motivací pro prolézání všech lokací a odemknutí co nejvíce dveří je tedy ve hře více než dost. Příběh je z ranku silnějších, nejde ale ani tak o samotnou zápletku, jako spíše o její uchopení. Nerad bych prozrazoval příliš, takže jen dodám, že v příběhu hrají nemalou roli nápadité hrátky s realitou. Potěší i menší volby, které motivují k opětovnému hraní (na výsledek nicméně mají pramalý vliv). Bioshock: Infinite zabere něco málo přes deset hodin herního času, což je rozumná délka. Hra je značně akční a díky rozmanitým soubojům stereotyp skutečně nehrozí. Klidnějších pasáží je poskrovnu, takže pro toho, kdo si oblíbil plíživější atmosféru předchozích dílů, moc není. Pro všechny ostatní půjde (zcela právem) o jednu z nejlepších her letošního roku. Je to strhující pecka. V mém osobním žebříčku každopádně atmosféra létajícího města Columbia za podvodním Raptorem přeci jen o něco zaostává. I tentokrát dokonale funguje kombinace sci-fi a oldschoolových prvků jak z černobílých filmů. Rarpture, jakkoli uzavřenější a koridorovější, ale dokázal svou ponuřejší atmosférou přeci jen nabídnout o něco silnější zážitek. Procházka vzdušnou Columbií je krásným výletem do zvrhlého města, kde skutečné napětí vystřídal pocit ze zábavné jízdy v lunaparkové atrakci. Což rozhodně není málo. Jen ten pocit skutečného ohrožení se tentokrát nedostavil. A malá poznámka na závěr – Elizabeth má ty nejpodmanivější oči, jaké jsem kdy ve videohře viděl.

  

Související produkty